Wednesday 22 August 2012

bunga manis : )


belom lambat g nk ucap selamat hari raya !!
holllaaaa .. kenapa ramadhan dh pegi haa ?? aku rindu laa bulan ramadhan .. bulan
tue tenang ja walau pn kdang-2 aku x suka sbb slalu kena rush sbb msa terhad .. syaitan pn
dah mai dh aku x suka betoi laa .. dh start balek dh hati-2 kotoq kn .. ya allah tetap kn lah iman
kami .. temu kan aku dgan ramadhan yg akan datang ya .. panjang kan lah umur ku
dan percepat kan la jodoh ku .. aminn .. hahahahahaha


haaa inie lah mrs. chubby aku ..ayu nya dya .. gadis melayu terakhir nie .. bkan senang nk
jumpak cm nie tambah-2 ngan adik dy tue .. lawak sunggoh adk dy 2 .. keja sengeh jaaadik dy 2 .. tadi baru ja aku kuaq p melepas kn rindu yg dh lama aku tahan .. tpi tdi sat jaa x puas lagi x puas g nk usha
dy x sempat nk cubit pipi dy 2 .. dh lama dh taram tpi x dpat jugak .. nnt-2 pulak laa .. time aku 
date ngan dy jaa msti hujan kn rahmat betoi la .. seronok betoll dpat main hujan ngan baby aku td .. yg
penting happy aku xtaw la baby aku 2 happy ke x .. aku nk dy happy di samping aku . aku nk dok
dekat dya xmaw pegi jauh-2 .. aku pn xmaw dy p jauh-2 aku x suka ..

tadi kami p mkan kfc mmg sedap ah .. aku order chessy wedges pas2 aku paksa dy mkan smpai abeh
last-2 kenyang dy .. dy dk mrungut kt aku kenyang sgt .. xpala baby syg nk bg bby chubby .. bby jgn mrah
syg taw .. mkan byk baru sihat mcm syg .. hehehehe

tadi aku pegi naek mot0 balek naek keta .. kesian kt kawan aku tggu aku kn .. hahahaha xpa-2
xleh nk wt papa dh mak mertua ajak kn xkan nk melawan .. lagi pn bkan selalu nk smbang ngan mak mertua kn .. thanks bby sbb ajak syg naek skali .. walau pn hati ni pn dh gelabah td segan gila .. x 
penah g naek rsa cm nie .. supaya hngan kita kekal smpai akhir hayat taw ..
babai baby .. 

No comments:

Post a Comment