Friday 15 June 2012

: ))

assalamualaikum hai pa kabaq .. ?
ni nk habaq ni org rndu gila-2 kt dy .. hnya tuhan 
yang thu .. besa la lma x jmpak dy kn mest lah rndu 
dy . kt skolah tue klu dpat tgk dy senyum 2 pn dh bersyukur . dpat 
tgk dy snyum 2 pn kira anugerah allah lha
tuu .. alhamdulillah la haa ni nk ngga diri
skit jgn nk ngata plak ok . aku mnang merentas desa bukan senang 
nk menang tp dpat no . 2 ja pn
bkan n0 . 1 hehehehehe .. dlam aku dk lari smlm
nmpak lagi baby aku lagi smgat aku lari hahha xdak
lah melawak ja aku malu klu jmpak dy . malu tp mahu
gedik kn .? mcm baby aku plak gedik-2 niy terikut-ikut 
dh .. hahahaha baby jgn mrah ea org guraw jaa .. rndu gila
kt dy smlm col dy dh tidoq ksian dy tp syiok la
dpat kacau dy N paling syiok dgaq sora
rocks dy tue manja ja dgaq .. dy ckap kaki dy saket sbb lggaq
pasu dy teringat kt sapa tu smpai pasu pn nk lggaq 
ish3 dy x nmpak kowt ... aku rndu gila kt dy cm na
nk lpas kn rndu nie . . susah toiyh : ) ok syggs
babai miss you !

No comments:

Post a Comment