Saturday 9 June 2012

haallllloooowww : )

assalamualaikum w.b.t
salam 1 Malaysia .. hahahaha
semua sihat . ? mest ada yg buad-2 sakit 
kn standart lah nk bukak skolah dh .. alasan mcm 2 mest ada nya .. haaa 
ni awk , awk jgn la risau sya jga dri sya untuk awk
ja ta awk pn kena jga dri awk utk sya .. i need you i miss 
you i love you .. so much sayangsss .. 
awkk , jai kekasih halal sya ea ? sya nk nama 
nurul najihah dk dalam hati saya smpai
bila-2 tamaw najihah laen nk nurul najihah azman jugak ..
nk jieha yg mata sepet jugak taw .. aku nk kaw jdi kekasih ku
smpai bila-2 di dunia dan di akhirat nnt okeyh : )
aku sntiasa nk kn kaw dalam hidup aku .. kaw dh jdi udara
dlam hidup aku .. klu xdak mati lah senang cita kn :P :P
munkin kaw akan jdi bunga hati ku yg terakhir ..
KOWT . . . . 



                       

















ya allah jadi kn lah wanita ini sebagai kekasih halal aku
ya allah . moga-2 dya lah jdoh aku ..
ya allah ya tuhan ku , kaw beri kan lah petunjuk kepada
hamba mu yg lemah ini . jika aku benar-2 tulang rusuk kiri nya
kaw dekat kn cepat kn jodoh kami ya allah . aku hanya insan
biasa yg memohon pertolong dari mu .. aku syg dia sbagaimana
dy syg diri ku .. aku kembali kn lah aku ke jalan yg benar ya allah ..
dia baek dia solehah jodoh kan aku dengan dia .. hanya pda kaw aku
berdoa . kaw yg maha mngetahui ..
aminn ... 






No comments:

Post a Comment