Friday 8 June 2012

senyum itu sedekah .

assalmualaikum ,
 hello frens .
yes skolah nk bukak dh .. x sbaq nk jmpak cikgu-2 aku.
nk blajaq pulak lah dk umah
keja kena bletiaq ja..mlas lah ..
dh la cuti ni x p mna-2 boring kot dk umah 
dgan xdak apa-2 pn..mghadap lappy jaa..
nsib baek lah ada bunga hati aku kn .
tggu nk maen futsal ni
sapa nk ajaq aq maen cepat .. boring dh nie .
ahaaa papa pn thanks a lot utk parents aku yg bwak aku g 
tgk wayang cita man sewel datang KL .. aku tgk
best jugak tp pret aku kta x best .. dpa siap leh
tdoq g dlam pggung 2 .. sma-2 tdoq kira sweet lha tue ..
haaa ada kes baru pulak .. bleyh ka aku buad aku cuba jugak
jgan risau bkan x bley boleh nya pkiaq msa dpan ja
kn senang .. dunia ni pn . fham-2 ja la pndai-2 la
ampa sdaq dri kn x slah pn klu kita wt 
bnda laen dri org laen klu salah abaq la x susah pn ckap ja.
mmg lumrah cm tue kita kna kuat kn hati lawan ja
bkan ada apa pn  sma mcm kita jugak .
lepas ni x kira la pa pn terjadi set dlam minda kita bole think 
our future . think positif be positif .
my mommy mana .? rindu dia sangat bunga hati la 
kata kn .. mahai bunga hati aku nie org lain ni amaran
keras jgn nk ambek pulak .. nk terajang try la .
babai : ) 

: ) senyum banyak-2 :)



No comments:

Post a Comment